For alle produkter i og utenfor garantiperioden som skal sendes inn for reparasjon, må det først rettes en forespørsel til service@cablecom.no
 I denne forespørselen må det oppgis best mulig feilbeskrivelse, slik vi skal kunne yte rask og god service.

 Etter vår godkjenning av denne forespørselen (kommer på e-post), skal produktet (pakken) merkes godt med det referanse nummer som er blitt tildelt. Adresse til vårt servicekontor eller annet servicekontor vil være spesifisert i godkjennelsen (e-post).
Produkter som sendes inn for reparasjon uten en slik godkjennelse vil bli returnert til kunden.

 


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.